الخميس، 23 مارس 2017

كلمات أغنية ازازه فودكا مارمية علي الكورنيش - عمرو حسن

التصنيفات

مُلخص : أغنية ازازة فودكا علي الرغم من انها لم تصدر بشكل رسمي حتى الأن، وأن تم غناءها في حفل في ساقية عبد المنعم الصاوى في مصر، إلا انها اصبحت أغنية هامة جداً في الأندر جراوند المصري، بسبب أن كلماتها مميزة جداً كعادة كلمات الشاعر المُبدع " عمرو حسن " و بسبب اللحن المميز جداً لفريق " علي السلم باند " الذي قام بغناءها بشكل رائع للغايه، و بعد نجاح الأغنية الباهر جداً و الغير متوقع من اي شخص، قام العديد من الناس و الفرق بغناء أغنية إزازه فودكا، و لكن تبقى النسخه الاصليه، هي نسخه علي السلم باند الذي أبدعوا فيها، و حتى الأن أرَ تعليقات من نوعية " نسبة الكُحل في الأغنية كتير، حتى أصبحت كـ الأدمان! " 

كلمات إغنية إزازه فودكا - عمرو حسن 

علي كل حال هذه هي كلمات الأغنية 
ازازه فودكا مرميه علي الكورنيش 
وأنا وانتي بنرقص في الطريق مجانين 
هوا ساقع يضايق عسكري في الجيش 
 غريبه البرد دا كله .. ومش حاسين
أنا وانتي جنان رسمي 
في كون مجنون بنسكن فيه 
أنا وانتي كمان مواال ♫
 في ودن مصاحبه هاند فري
فالو طولنا في الرقصه .. هقولك علي اللي حاسس بييه 
ازازه فودكا مرميه علي الكورنيش 
وأنا وانتي بنرقص في الطريق مجانين 
هوا ساقع يضايق عسكري في الجيش 
 غريبه البرد دا كله .. ومش حاسين
علي كام ورقه مرميه 
في الشارع والهوا بيزيح 
أنا عاشق وهعمل ايه 
 ومش واصل لحل مريح ..
وجودك عندي بالدنياا.. فا قولهالي بشكل صريح  "
و أيضاً يُمكنك الأستماع إليها إذا أردت
ازازة فودكا، عمرو حسن، عمرو احمد حسن، كلمات اغنية لعمرو حسن، أغنية كتابة عمرو حسن
كلمات أغنية ازازه فودكا مارمية علي الكورنيش - عمرو حسن